کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات کیان

تعطیلات تابستانی مامان و بابا

1392/5/31 10:50
نویسنده : مامان کیان
383 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چندتا عکس از مسافرت مارکوپولوی مامان به سرعین:

این عکسا رو کنار ساحل انزلی گرفتیم

شما اولین باری بود که می رفتی دریا از اونجایی که آب بازی رو خیلی دوست داری کلی کیف کردی

این عکس هم با آیدا جون در جاده خلخال گرفتی

اینجا هم گردنه حیران در راه برگشت که فوق العاده سرد بود

اینجاهم در گردنه در حال رانندگی هستی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم مامان آریا
9 شهریور 92 8:00
سلام عزیز دلم مرسی که به وب ما سر زدی بله گلم من از کرج هستم. راستی خواهر شوهر من هم تو بوشهر زندگی می کنه نوروز 91 من هم بوشهر بودم کلی خوش گذروندمو از زیبایی شهرتون لذت بردم.
مامان آرتین
9 شهریور 92 12:34
سلام ممنون که به ما سر زدین منم با افتخار شما رو لینک کردم
سارا
10 شهریور 92 11:24
لينكيدمتون